divendres, 12 de desembre del 2014

Canvi de rumb!

No hi ha que buscar una plataforma que em permeti geolocalitzar textos. He de buscar una plataforma que em permeti geolocalitzar enllaços. Un cop entrats al mapa i l'usuari faci clic a l'enllaç el que s'obrirà és el text amb una etiqueta per a l'autor que possibiliti conèixer-ne la seua bibliografia i la seua obra. La reformulació del projecte implica tornar a revisar totes les opcions que em permeten geolocalitzar, entre elles pinterest i google maps. Ara la gran pregunta és: a on redirigiran els enllaços, a blogspot, a wix.com, a una altra plataforma encara per descobrir? 

Si em decant per utilitzar google maps encara em queda una pregunta per respondre: com s'exporten els mapes a altres plataformes?


Crec que aquesta és la primera petita gran descoberta a l'hora de construir aquest treball. Estic content, el vent comença a bufar cap a bon port. La meua inspiració: Endrets i la gran persona que hi ha al seu darrere, en Llorenç Soldevila


Imatge CC. Navegant endret la punta de sa Pedrera, a Formentera

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada